De schadebehandeling

 

 
 
U dient het schadeformulier op te sturen naar:
TIS verzekeringen  Postbus 88 – 7020 AB Zelhelm

Klik hier om de voortgang van uw schademelding op te vragen >>

 

Na een (auto)schade is het raadzaam TIS verzekeringen op de eerst komende werkdag op de hoogte te brengen van de schade. Schadehulp zal dan zo spoedig mogelijk de schaderegeling starten.

Nadat  de schade bij Schadehulp is gemeld, zal Schadehulp zorgdragen voor melding aan uw verzekeringsmaatschappij. Indien noodzakelijk zal een onafhankelijk expertisebureau worden ingeschakeld om de schade (aan uw auto) vast te stellen. Bij eventueel letsel van de inzittenden wordt verzocht een letselschadeformulier in te vullen en deze aan Schadehulp te zenden. Schadehulp verzorgt dan de inschakeling van een letselschadebureau.

Uw persoonlijke schade dient u door middel van de bewijsstuken aan Schadehulp door te geven. U dient het schadeformulier, ondanks de eventuele tussenkomst van een schade-expert, zo compleet mogelijk in te vullen en zo spoedig mogelijk te zenden aan Schadehulp.

Schadehulp verzorgt de gehele afhandeling van de schade met uw verzekeringsmaatschappij.

U kunt de afhandeling van het dossier geheel via deze website volgen. Klik op de link hierboven en log in met de gegevens die u bij de bevestiging van de schademelding van Schadehulp heeft ontvangen.

 


Kijk hier hoe u heel makkelijk uw schade online kan melden >>

 
TIS verzekeringen      |    Postbus 12887     |      1100 AW Amsterdam       |     Tel: 020 - 6368191     |      Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. |     TIS Facebook